Przesyłki kurierskie to tysiące paczek przekazywanych każdego dnia przez nadawców, ładowane na samochody z charakterystycznym logo firm przewozowych i dostarczane w rekordowo szybkim czasie do adresatów. Nowy Sącz jest także na mapie miast, gdzie istnieje wyjątkowo duże zapotrzebowanie na usługi transportowe. Rozwijające się prężnie firmy produkcyjne i usługowe, małe i duże przedsiębiorstwa oraz mieszkańcy miasta potrzebują niezawodnych i szybkich przesyłek w kraju i za granicę. To dla nich przygotowaliśmy swoją ofertę na platformie logistycznej kurierovo.pl, gdzie znajduje się też doskonała propozycja znanej holenderskiej firmy GLS, sprawdzonego dostawcy usług kurierskich, działającego na rynku już od 1999 roku.
Niezawodny, szybki i bezpieczny transport oraz przejrzysty system monitorowania na każdym etapie transport, a do tego atrakcyjne ceny i korzystna oferta zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Firma GLS stale dostosowuje swoje usługi i znajduje elastyczne rozwiązania tak, by każdy klient znalazł jak najlepszą ofertę dla siebie. Rozwijając swoją sieć, przesyłek kurierskich firma GLS dotarła również do Nowego Sącza, gdzie mieszkańcom i przedsiębiorcom, działającym na terenie miasta proponuje doskonałą formę współpracy. Dodatkowo teraz wszystko można załatwić, nie wychodząc nawet z domu czy biura. Platforma logistyczna kurierovo.pl zapewnia bowiem szybką rejestrację paczki, a po skalkulowaniu ceny i podaniu niezbędnych wymiarów przesyłki, danych nadawcy i odbiorcy paczki, pozostaje tylko oczekiwanie na szybki przyjazd kuriera. Zapakowana wprost na samochód przesyłka rozpocznie swoją podróż do celu i jeśli ma być dostarczona na terenie kraju, znajdzie się tam już następnego dnia roboczego. Możliwość wybrania trybu ekspresowego, przyśpieszy tę drogę i paczka zostanie dostarczona nawet przed godziną 10.00. Dla firm przygotowano usługę DocumentReturnService, w której kurier od razu odbiera podpisane przez adresata przesłane w kopercie ważne dokumenty takie jak faktury czy umowy i przekazuje kopie do nadawcy. Śledzenie przesyłki w sieci odbywa się dzięki nadanemu jej numerowi TrackID, a telefoniczny numer do kuriera ułatwia z nim kontakt w przypadku problemów z dostawą. Dla wszystkich klientów uruchomiono infolinię czynną przez sześć dni w tygodniu.